ني ني نمازني ني نماز، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

ني ني نماز

زنگ شعر

1393/10/28 10:34
نویسنده : مادر
736 بازدید
اشتراک گذاری


چادر قشنگ من

مامان براش خريده

چادر نماز گلدار

دختر كوچك ما

دوس داره اونو بسيار

چادر نماز دختر

واي كه چقدر قشنگه

رو چادرش يه عالم

گلهاي رنگارنگه


سه تا چادر دوخته برام مامان جون
دستِ گُلش درد نکنه فراوون



این چادرم آستین زیبا داره
باهاش می­رم من خونه خانم جون



این یکی­شم گلهای رنگی داره
روی تنش پر شده از ستاره


تو مهمونی­ها اونو من می­پوشم
بِهِم می­گن: خانم شدی دوباره




چادر نمازم گُلای ریزی داره
دور سرش پولک و آویز داره



مثل یه بالِ برای پریدن

از رو زمین تا به خدا رسیدن

 

 

 

 

خروس پر طلایی 
با پاهای حنایی 

قوقولی قوقو میخونه 
تو کوچه و تو خونه 
اذان میگن دوباره 
از مسجد و مناره 
***

شعر کودکانه مذهبی

شعر کودکانه مذهبی

 


بابام پامیشه از خواب 
میره لب حوض آب

***
می شوید او دست و رو
با اب میگیره وضو 

***
تمیز و پاکیزه باز 
میاد سر جا نماز 
***
من هم کنار بابا 
نماز می خوانم حالا

منبع:كودك سيتي

 

                                                       شعر کودکانه مذهبی

 

باغ جانماز

از باغ جا نمازم

آهسته پر کشیدم

رفتم به سوی باغی

یک باغ سبز و خرم

دیدم که گل در آن باغ

روییده دسته دسته

دیدم کنار گل ها

یک شاپرک نشسته

آن شاپرک مرا دید

پر زد به سویم آمد

او با خودش گل آورد

گل را به چادرم زد

گفتم: به شاپرک جان

این گل چه خوب و ناز است

او شادمان شد و گفت:

این گل، گل نماز است

منبع:كودك سيتي

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني نماز می باشد